Sunday 9 February 2014

BISA AGRO FARM NYAMAN DITEPI BUKIT DAN DITENGAH ALAIRAN SUNGAI

Salam dari Ladang...

 

         10 Februari 2014, Bisa Agro Farm, Sg. Pening-Pening, Semenyih, kandang kambing Bisa Agro Farm yang terletak diatas tanah seluas 2 ekar di Sg Pening-Pening sangat strategik. Kedudukannya dikawasan kaki bukit serta mengalir ditengahnya sungai yang jernih memberikan kenyamanan serta udara yang segar kepada ternakan di ladang ini. Suasana yang penuh kehijauan serta jauh dari kebisingan kota menjadikan ladang Bisa Agro Farm sangat baik dan berpotensi pada masa hadapan.
Kedudukan kandang yang terletak diseberang sungai memerlukan jambatan kecil menghubungkanya bagi memudahkan kerja-kerja operasi ladang serta memudahkan para pembeli dan peminat kambing datang ke ladang kami.
 
Pada minggu lepas, sedikit kerja membaik pulih jambatan kecil yang menghubungkan jalan ke kandang Bisa Agro Farm telah siap dibaikpulih. Dengan penambahbaikkan ini akan lebih memudahkan urusan kerja operasi ladang serta pelanggan dan peminat Boer untuk ke seberang. Bisa Agro Farm akan sentiasa membuat penambahbaikkan yang perlu bagi ladang dalam memberikan yang terbaik kepada semua pelanggan dan peminat dunia ternak!
 
Wasallam.

No comments:

Post a Comment